Асабісты прыём.
Пры звароце на асабісты прыём пры сабе неабходна мець дакументы, якія засведчваюць асобу (пашпарт, від на жыхарства, пасведчанне бежанца).
Прадстаўнікі заявіцеляў павінны прад’явіць дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы. Арганізацыя асабістага прыёму грамадзян у Дзяржаўным знешнегандлёвым унітарным прадпрыемстве «Белзнешпрамсэрвіс» адбываецца па адрасе:
г. Мінск, вул. Казінца, 2, папярэдні запіс па тэл. +375 17 272 07 08, факс +375 17 260 18 87.
Правядзенне папярэдняга кансультавання ў ходзе папярэднягя запісу на асабісты прыём ажыццяўляе начальнік аддзела арганізацыйна-кадравай працы – Забнін Яўгеній Сяргеевіч.
Кіраўнік | Прамая лінія |
---|---|
Генеральны дырэктар ДЗГУП «Белзнешпрамсэрвіс» КУЧЫНСКI Аляксандр Валер’евіч |
2 серада месяца з 09.00 да 12.00 тэл. +375 17 272 07 08 Папярэдні запіс: у прыёмнай |
Першы намеснік генеральнага дырэктара ДЗГУП «Белзнешпрамсэрвіс» АНІШЧАНКА Аляксандр Якаўлевіч |
4 панядзелак месяца з 09.00 да 12.00 тэл. +375 17 272 07 08 Папярэдні запіс: у прыёмнай |
Намеснік генеральнага дырэктара па рэжыме і экспертным кантролі ДЗГУП «Белзнешпрамсэрвіс» КУЦЬКО Сяргей Георгіевіч |
4 серада месяца з 16.30 да 17.30 тэл. +375 17 272 07 08 Папярэдні запіс: у прыёмнай |
Графік асабістага прыёму грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб:
Начальнікі структурных падраздзяленняў ДЗГУП «Белзнешпрамсэрвіс» – па меры звароту ў рабочым парадку для вырашэння пытанняў у межах сваёй кампетэнцыі.
Прыём аператыўнай інфармацыі ў выходныя і святочныя дні, а таксама ў працоўныя дні ажыццяўляецца ў парадку электроннага звароту.
Адказныя за вядзенне справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб:
За захоўванне і вядзенне кнігі заўваг і прапаноў начальнік аддзела арганізацыйна-кадравай працы – Забнін Яўгеній Сяргеевіч па тэл. +375 17 365 06 44.
Парадак разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб
Работа са зваротамі грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб у Дзяржаўным знешнегандлёвым унітарным прадпрыемстве "Белзнешпрамсэрвіс" ажыццяўляецца ў адпаведнасці:
-
з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»
-
з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 «Аб дадатковых мерах па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб»
-
з Дырэктывай Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 «Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарата»
Адміністратыўныя працэдуры
ПЕРАЛІК адміністратыўных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 «Аб адміністратыўных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян» у Дзяржаўным знешнегандлёвым унітарным прадпрыемстве "Белзнешпрамсэрвіс"
БЛАНК заявы.
Гарачая лінія
«Гарачая лінія» праводзіцца не радзей за адзін раз на паўгоддзе ў працоўны час у працоўныя дні з 10.00 да 12.00 па пытаннях даведачна-кансультацыйнага характару, звязаных з дзейнасцю ДЗГУП «Белзнешпрамсэрвіс», з прыцягненнем адпаведных службовых асоб дзейнасцю ДЗГУП «Белзнешпрамсэрвіс».
«Прамая тэлефонная лінія» праводзіцца службовымі асобамі штомесячна па суботах у адпаведнасці з графікам па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю ДЗГУП «Белзнешпрамсэрвіс».
Збор інфармацыі для правядзення "Гарачай ліні" ажыццяўляюць:
Начальнік аддзела арганізацыйна-кадравай працы – Забнін Яўгеній Сяргеевіч тэл. +375 17 365 06 44
«Электронныя звароты»
Адказныя за вядзенне справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб:
па пісьмовых (электронных) зваротах, паказе адпаведнай справаздачнасці – Забнін Яўгеній Сяргеевіч, начальнік аддзела арганізацыйна-кадравай працы
тэл. +375 17 365 06 44
Е-mail: reception@bvpservice.by;
за захоўванне і вядзенне кнігі заўваг і прапаноў начальнік аддзела арганізацыйна-кадравай працы – Забнін Яўгеній Сяргеевіч па тэл. +375 17 365 06 44.
Рэжым працоўнага часу: панядзелак - чацверг з 8:30-17:30, абед з 13:00 да 13:45; пятніца з 8:30-17:30, абед з 13:00 да 13:45
Выхадныя дні: субота, нядзеля.
У адпаведнасці з часткай першай пункта 1 артыкула 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" (далей - Закон) электронныя звароты, якія паступілі ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі, падлягаюць разгляду ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў, з улікам асаблівасцяў, прадугледжаных дадзеным артыкулам.
Электронныя звароты павінны адпавядаць патрабаванням, устаноўленым пунктам 1, абзацамі другім - чацвёртым пункта 2 альбо абзацамі другім - пятым пункта 3 артыкула 12 Закона.
У прыватнасці, агульным патрабаваннем для зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб з'яўляецца выклад звароту на беларускай або рускай мове.
Электронныя звароты грамадзян павінны ўтрымліваць:
• назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
• прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) і (або) месца працы (вучобы);
• адрас электроннай пошты заяўніка;
• да электронных зваротах, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы;
• выклад сутнасці звароту.
Электронныя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:
• назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
• поўная назва юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
• прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
• да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы;
• адрас электроннай пошты заяўніка;
• выклад сутнасці звароту.
Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):
• выкладзены не на беларускай або рускай мове;
• не маюць прозвiшча, уласнага iмя, iмя па бацьку, адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
• не маюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрас яго месца знаходжання, прозвiшча, уласнага iмя, iмя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
• не маюць адрас электроннай пошты заяўніка;
• не маюць электронных копій дакументаў, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўніка заяўніка, які падаў электронны зварот;
• маюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
• маюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
• падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо па якіх у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў ;
• змяшчаюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі ДЗГУП «Белзнешпрамсэрвіс»;
• прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
• пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не змешчаны новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
• з заяўнікам спынена перапіска.
Адкліканне электроннага звароту
У адпаведнасці з артыкулам 16 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў" заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы пісьмовай заявы або праз накіраванне заявы ў электроннай форме.
Адказы (паведамленні) на электронныя звароты, а таксама паведамленнi заяўнікаў аб пакіданні іх электронных зваротаў без разгляду па сутнасці, аб накіраванні электронных зваротаў для разгляду арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй, спыненні перапіскі, прадаўжэнні тэрміну разгляду зваротаў накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўнікаў, пазначаны ў электронных зваротах. Пры гэтым на электронныя звароты могуць давацца пісьмовыя адказы (пісьмовыя паведамленні) у наступных выпадках: калі заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ (пісьмовае паведамленне); у электронным звароце адсутнічае адрас электроннай пошты; у выпадку, калі рашэнне аб накіраванні пісьмовага адказу (пісьмовага паведамлення) прынятае кіраўніком дзяржаўнага органа ці іншай дзяржаўнай арганізацыі, якія разглядаюць электронныя звароты, або ўпаўнаважанай ім асобай.
Абскарджанне адказаў на звароты
У адпаведнасці з артыкулам 16 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў" адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці можа быць абскарджана ў вышэйшую арганізацыю.
Вышэйшая арганізацыя пры паступленні такой скаргі правярае звесткі, якiя яна змяшчае і пры наяўнасці падстаў для станоўчага вырашэння выкладзеных у звароце пытанняў разглядае зварот па сутнасці або выдае адпаведным арганізацыям,якiя разглядалi зварот па сутнасці, абавязковае для выканання прадпісанне аб належным рашэнні гэтых пытанняў, аб чым паведамляе заяўніка . Арганізацыя, якая атрымала такое прадпісанне, павінна выканаць яго ў названы ў прадпісанні тэрмін, але не пазней чым за адзін месяц, і на працягу трох рабочых дзён паведаміць пра гэта ў вышэйшую установу, а таксама накіраваць адказ заяўніку.
Адказ на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці пасля абскарджання ў вышэйшую арганізацыю могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.
Вы можаце падаць электронны зварот у адрас ДЗГУП «Белзнешпрамсэрвіс», накіраваўшы яго на адрас электроннай пошты reception@bvpservice.by альбо запоўніўшы адну з спецыяльных формаў (для фізічных або юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў), размешчаных у раздзеле «Звароты».
ЗВЯРТАЕМ ВАШУ УВАГУ!
Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.
Адзначаныя зорачкай (*) палі ўводу ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь з'яўляюцца абавязковымі для запаўнення.
Фарматы дакументаў, якiя прымаюцца у электронным выглядзе і іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканах) пазначаны ў кожным раздзеле (для фізічных або юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў) пад кнопкай «Выбраць файл».