Трохкаардынатны двухдыяпазонны радар «Усход – 3D»
Трохкаардынатны двухдыяпазонны радар «Усход – 3D» прызначаны для выяўлення паветраных аб’ектаў, вымярэння іх далёкасці, азімута, вышыні і радыяльнай хуткасці, аўтаматычнага распазнавання класа цэлей, а таксама перадачы інфармацыі ў інтэграваную сістэму кіравання.
Вонкавы выгляд аўтаматызаванага працоўнага месца аператара
Тактыка-тэхнічныя характарыстыкі
Наименование параметра | Значение | Примечание |
1. Дыяпазон частот VHF ад, МГц | 170 – 220 | Допуск на ўстаноўку частот дыяпазону ± 0,005 МГЦ |
ніжняя частата (f0), МГц | 170 | |
верхняя частата (f50), МГц | 220 | |
2. Дыяпазон частотS ад, МГц | 3100 – 3300 | Допуск на ўстаноўку частот дыяпазону ± 0,05 МГЦ |
ніжняя частата (f0), МГц | 3100 | |
верхняя частата (f200), МГц | 3300 | |
3. Крок перабудовы частаты VHF, МГц | 1 | |
4. Крок перабудовы частаты S, МГц | 1 | |
5. Лік працоўных нясучых частот уVHF дыяпазоне перабудовы | 51 | Магчымая перабудова частаты ад імпульсу да імпульсу, або ад пачкі да пачкі, у аўтаматычным і паўаўтаматычным рэжымах |
6. Лік працоўных нясучых частот у S дыяпазоне перабудовы | 201 | Магчымая перабудова частаты ад імпульсу да імпульсу, або ад пачкі да пачкі, у аўтаматычным і паўаўтаматычным рэжымах |
7. Колькасць актыўных антэнных модулей VHF | 27 | |
8. Колькасць актыўных антэнных модулей S | 34 | |
9. Імпульсная магутнасць VHF модуля, Р0, Вт, не менее | 2000 | |
10. Импульсная мощность S модуля, Р0, Вт, не менш | 400 | |
11. Сярэдняя магутнасцьСредняя мощность VHF модуля, РSR, Вт, не менее | 121,3 | Для сігнала «С0»+«С2» і перыяду паўтарэння 3200 мкс |
12. Сярэдняя магутнасць S модуля, РSR, Вт, не менш | 24,3 | Для сігнала «С3»+«С5» і перыяду паўтарэння 3200 мкс |
13. Імпульсная магутнасць VHF зандзіруючага сігналу, кВт, не менш | 54,0 | |
14. Імпульсная магутнасць S зандзіруючага сігналу, кВт, не менш | 13,6 | |
15. Лік зандзіруючых сігналаў VHF | 4+4 | |
16. Лік зандзіруючых сігналаў S | 4 | |
17. Даўжыня імпульсу, T0, мкс | ||
у рэжыме «С0», «С3» | 25 | |
у рэжыме «С1», «С4» | 65 | |
у рэжыме «С2», «С5» | 169 | |
у рэжыме «С0»+«С2», «С3»+«С5» | 194 (25+169) | |
18. Сярэдняя магутнасць VHF зандзіруючага сігналу , Вт, не менш | ||
у рэжыме «С0» | 432 | |
у рэжыме «С1» | 1124 | |
у рэжыме «С2» | 2920 | |
у рэжыме «С0»+«С2» | 2993 | |
19. Сярэдняя магутнасць S зандзіруючага сігналу, Вт, не менш | ||
у рэжыме «С3» | 109 | |
у рэжыме «С4» | 283 | |
у рэжыме «С5» | 735 | |
у рэжыме «С3»+«С5» | 754 | |
20. Від мадуляцыі VHF | КФМ, ЛЧМ сігнал | |
21. Від мадуляцыі S | ЛЧМ сігнал | |
22. Параметры зандзіруючых сігналаў «С0», «С1» и «С2»: | ||
перыяд паўтарэння, Тr1, Тr2, мкс |
2840, 3125 | |
даўжыня імпульсу τ, мкс |
||
сігнал «С0», «С3» | 25 | |
сігнал «С1», «С4» | 65 | |
сігнал «С2», «С5» | 169 | |
23. Параметры зандзіруючага сігналу «С0»+«С2», «С3»+«С5» | ||
перыяд паўтарэння, Тr1, Тr2, мкс |
3200, 3500 | |
даўжыня імпульсу τ, мкс | 194 (25+169) | |
24. Колькасць адначасова суправаджаемых ВО, не менш | 250 | |
25. Колькасць адначасова выдаваемых пеленгаў на ПАП | да 10 | |
26. Межы працы РЛС: | ||
па далёкасці, км |
5 - 360 | |
па азімуце, град |
360 | |
па вугле месца (VHF), град |
0,5 – 30 | |
па вугле месца (S), град | мінус 3 – плюс 45 | |
27. Фіксіраваныя хуткасці варочання антэны з нестабільнасцю да ± 5% унутры абароту, аб/мін: |
3 ± 0,05; 6 ± 0,1 |
|
28. Далёкасць выяўлення мэты, км тыпу B-52 с ЭОП σt1=50m2 пры нулявым ракурсе пры РОБН = 0,5, РЛТ = 10-6на элемент распазнавання ў розных перашкодавых умовах: | ||
пры адсутнасці перашкод, км |
360 |
Пры ўмове забеспячэння прамой бачнасці |
пры ўздзеянні АШП (пастаноўшчык перашкод на далёкасці |
255 | Эфектыўнасць кампенсацыі АШП 30дБ |
у аблоках дыпольных адбівальнікаў, з удзельнай ЭАП 2,5∙10-6 м2/м3 | 220 | |
29. Далёкасць выяўлення цэлі, км тыпу F-14 с ЭОП σt1=10m2 пры нулявым ракурсе пры РОБН = 0,5, РЛТ = 10-6на элемент распазнавання ў розных перашкодавых умовах: | ||
пры адсутнасці перашкод, км |
360 |
Абмежавана інструментальнай далёкасцю, пры ўмове забеспячэння прамой бачнасці
|
пры ўздзеянні АШП (пастаноўшчык перашкод на далёкасці |
150 | Эффективность компенсации АШП 30дБ |
у аблоках дыпольных адбівальнікаў з удзельнай ЭОП 2,5∙10-6 м2/м3 | 100 | Эфектыўнасць кампенсацыі АШП 30дБ |
30. Далёкасць выяўлення цэлі, км тыпу F-117А з ЭОП σt1=0.5m2 пры нулявым ракурсе пры РОБН = 0,5 РЛТ = 10-6на элемент распазнавання ў розных перашкодавых умовах: | ||
пры адсутнасці перашкод, км | 350 | |
пры ўздзеянні АШП (пастаноўшчык перашкод на далёкасці |
57 | Эфектыўнасць кампенсацыі АШП 30дБ |
у аблоках дыпольных адбівальнікаў, з удзельнай ЭОП 2,5∙10-6 м2/м3 | 25 | |
31. Распазнавальная здольнасць РЛС у рэжыме аўтаматычнага здыму каардынат VHF: | ||
па далёкасці, м, не больш | 200 | |
па азімуце, град, не больш | 5,5 | |
па радыяльнай хуткасці, м/с, не больш | 10 | |
32. Распазнавальная здольнасць РЛС у рэжыме аўтаматычнага здыму каардынат S: | ||
па далёкасці, м, не больш | 200 | |
па азімуце, град, не больш | 5,0 | |
па вугле месца, град не больш | 1,2 | |
33. Сярэднеквадратычныя памылкі вызначэння каардынат у рэжыме аўтаматычнага здыму каардынат: | ||
далёкасці, м, не больш | 25 | |
азімута, вугл. мін, не больш | 30 | |
вугла месца, вугл.мін, не больш | 6 | |
34. СКА вызначэння вуглавых каардынат пастаноўшчыка актыўных перашкод: | ||
азімута, вугл. мін, не больш | 60 | |
35. Аддаленне індыкатара кругавога агляду ад РЛС пры размяшчэнні на выносным пасту, м | да 500 (опцыя – да 2000) | |
36. Магутнасць, спажываемая РЛС, кВт, не больш | 35 | |
37. Крыніцы сілкавання РЛС: | ||
дызельны агрэгат сілкавання, які ўваходзіць у склад РЛС з характарыстыкамі; | 80 В, 50Гц, 40 кВт | |
мясцовая трохфазная сетка пераменнага току з заземленай нейтраллю; | 380 В, 50Гц | |
намінальны каэфіцыент магутнасці; | 0,8 | |
лік фаз; | 3N | |
намінальная частата варочання вала рухавіка, аб/мін; | 1500 | |
працягласць працы без дазапраўкі, г., не менш; | 48 | |
тып паліва; | дызельнае | |
сістэма ахаладжэння; | вадкасная | |
сістэма запуску; | стартэрная, 24В | |
рэсурс да першага капітальнага рамонту, г, не менш; | 20000 | |
трохфазны сінхронны генератар | ||
38. Час пераводу РЛС з паходнага становішча ў боевое, мин | не больш 8 | |
39. Час пераводу РЛС з баявога становішча ў паходнае, мін | не больш 8 | |
40. РЛС павінна нармальна працаваць: | ||
пры ваганнях тэмпературы паветру, ºС |
ад мінус 20 да плюс 50 | |
пры вільготнасці навакольнага паветра пры 30ºС, %, не больш |
98 | |
пры размяшчэні РЛС над узроўнем мора, м не больш | 3000 | |
41. Шасі колавае МЗКТ-65273-020: Рухавік ЯМЗ-7511, дызельны, |
||
Магутнасць, л.с.; | 400 | |
Колавая формула; |
6х6 | |
Максімальная хуткасць, км/ч; |
65 | |
Мінімальны радыус павароту, м; | 13 | |
Ёмістасць паліўных бакаў, л; | 2х250 | |
Маса падрыхтаванага шасі, кг; | 13 500 | |
Колавая база (I-II/ II-III), мм; | 4950/1500 | |
Агульная маса шасі, кг |
32 000 | |
Габарытныя памеры: | ||
даўжыня, мм | 10745 | |
шырыня, мм | 2550 | |
вышыня (па кабіне), мм | 3305 |